|
Początek łuku przed stacją Władysławowo. W oddali widoczny port. Po prawej
osiedle. Rozpoczyna się podjazd z 2 m n.p.m na 16 m n.p.m. :-) (2004) |
|
|
Łuk przed Władysławowem, tył semafora
wjazdowego. Semafor czterokomorowy, może wyświetlać dwa pomarańczowe, ze
względu na wjazd zawsze po łuku i konieczność zatrzymania przed semaforem
wyjazdowym. (2004) |
|
|
Łuk. Po prawej garaże. Po lewej idzie
równolegle zarośnięty tor do portu. (2004) |
|
|
Rozgałęzienie toru do Kuźnicy (prawy,
zwrotnica w bok) i do portu (lewy, zwrotnica prosto, dalej jeszcze jedna i
kozioł oporowy). Stąd ten wjazd (i wyjazd też) na dwa światła. :-) (2004) |
|
|
Tyły semaforów wyjazdowe w kierunku Kuźnicy.
(2004) |
|
|
Semafory wyjazdowe w kierunku Kuźnicy.
Wszystkie czterokomorowe (S10) - wyjazd zawsze na dwa światła, po zwrotnicy
na bok (patrz wyżej). (2004) |
|
|
Tyły sygnałów powtarzających.
(2004) |
|
|
Widok w kierunku Swarzewa.
(2004) |
|
|
Tor ładunkowy i jeden z semaforów wyjazdowych w
kierunku Swarzewa. (2004) |
|
|
Budynek dworca od strony ulicy.
(2005) |
|
|
Budynek dworca od strony ulicy.
(2005) |
|
|
Budynek dworca od strony ulicy.
(2005) |
|
|
Budynek dworca od strony peronów.
(2005) |
|
|
Budynek dworca od strony peronów.
(2005) |
|
|
Wyjazd w kierunku Kuźnicy.
(2005) |
|
|
Jedno z osiedli mieszkalnych we Władysławowie, w
pobliżu łuku torów. (2005) |
|
|
Budynek dworcowy od strony ulicy.
(2005) |
|
|
Budynek dworcowy od strony torów.
(2005) |
|